2005-08-03 10:20

by Vasil Kolev

30 юли

Предната нощ бях се опитал да спя в мокър спален чувал, но в около 4 се събудих треперещ и се замъкнах до NOC-а, като занесох и няколко неща да се сушат (климатиците наистина изсушаваха въздуха там). По някое време добрият човек Максим мина и остави една бутилка лимонова ракия (е, не точно, понеже беше 20%), с която се посгрях :)

През деня отидох да оправя един Cisco Catalyst 5000 – не искаше да се закача нормално в нашата мрежа (направена със HP switch-ове в полето и Foundry BigIron-и в core). Оказа се проблем със spanning tree – спряхме го на всички портове, и се оправи… Машината беше на English Pete, който после ме почерпи с един Amstel (или някой друг от британците го направи?), който се оказа със същия вкус като в България :)

Изобщо деня мина в проследяване на всякакви странни проблеми, които вече не мога да си спомня.

Имаше pgp keysigning party, за което почти закъснях, но успях да обменя информация с около 9 човека (и току-що свърших с подписването, 03.08). Беше доста забавно, всички разглеждаха внимателно документите на останалите :)

Просто беше пълно с най-невероятни хора.

Вечерта Бобсън направи неговия десерт, с водка, череши и шоколад – почерпихме всички наоколо, wired, wireless, и т.н. :) На всички им хареса, само няколко се оплакаха от многото алкохол в него :)

В крайна сметка спах през ноща в noc-а (палатката ми беше адски мокра), с глава към сървърите и крака към климатиците (настроени така, че да не охлаждат мен :) ), с тапите за уши.

31 юли

Наспах се страхотно, тапите за уши са нещо страхотно. За събуждане почетох малко поща…

Сутринта направих първата обиколка за откачане на кабели, и ме хвана една зверска буря, но все пак успях да направя обиколката (едни шегаджии ме затвориха за малко в една от тоалетните, които ползвахме за switch-овете :) ). Мразя дъжда.

Следобеда присъствах на заключителната реч на Rop – беше страхотно, най-вече защото бяхме се справили :) Който иска, може да си свали файла (ще пиша по-надолу по въпроса за видео записите), струва си да се види :)

Последва спиране на switch-овете в полето, в 12 спряхме и тези в core.

1 август

Последен ден… Пак спак в noc-а, и изпуснах голямото забавление – Arien и червото спели в NOC палатката, като дошли разни хора и почнали да им я разглабят над главата :)

Свършихме няколко тежки неща, като изтеглянето на част от оптиката, товаренето на техниката и т.н., след което аз бях съвсем на края на силите си (и все пак помогнах малко в носенето на останалите силови кабели – бяха адски тежки, някои от тях трябваше да ги носят 3ма човека). После аз, червото и Бобсън се замъкнахме със shuttle до Boxtel, откъдето си взехме влака до Schiphol (купуването на билети беше странно, понеже нямаше хора на гишето, и се оказа, че май само моята Maestro карта работи).

На самото летище аз седнах с багажа и просто задремах, червото отиде до Амстердам да се разходи, а Бобсън разглеждаше летището. Аз там основно спах, с малки промеждутъци…

2 август

Качихме се спокойно на самолета (имаше бая големи опашки на паспортния контрол, и понеже моите обувки имат железни бомбета, ме накараха да ги събуя (излагайки на биологична опасност останалите хора наоколо :) ). Кацнахме в България, провериха ни на граничния контрол, и ни изгониха от терминала заради вероятност от бомба. Чакахме няколко часа отвън в жегата, след което ни пуснаха да си приберем багажа (понеже има само 2 ленти, бяха сложили там багаж от няколко полета, и беше голям ужас докато си намерим нашия). След това майката на Явор ни закара до вкъщи, аз свърших няколко домакински неща, заспах към 9, и отлепих в ~10 сутринта …

Очаквайте нещо по-дълго за самото събитие в следващите един-два дни.

Tags:

One Response to “2005-08-03 10:20”

1. Влад Says:

Супер, че се прибирате живи (предвид разстоянията), здрави (предвид климата) и доволни
    (предвид контактите, обстановката и въобще…)
    Почивка му е майката. Заслужена.
    И малко “хляб” на Банката за информация.