2010-03-18 гробища
by Vasil KolevИ още нещо за графата “простотии”.
На повечето хора е известно, че съм правил секс на гробище. Снощи на ИББ стигнахме до темата и всъщност мненията бяха почти 50/50 кой би и кой не би направил подобно нещо. Изтъкнах си доводите (тихо, спокойно, скрито място, няма хора, няма и на кой да пречиш), но не подействаха. Някой би ли ми обяснил какъв проблем вижда в цялата работа?
(Бях запитан, бил ли съм на погребение на близък човек – ами бил съм, носил съм и един ковчег в онова гробище едно време. Никога не ме е притеснявало)
Като се замисля хората какви други места ползват за целта (на стълбите например, някой снощи спомена на дърво), аз поне никакъв проблем не виждам.
March 18th, 2010 at 13:37
– Секс? Защо не? :)
March 18th, 2010 at 13:41
Може би че на гробищата лесно се сещаш за смъртта, а веднъж сетиш ли се, тази мисъл е твърде по-силна и по-страшна от колкото мисълта за секс е изкушаваща/приятна? Макар че има логика и в обратната зависимост :)
March 18th, 2010 at 13:42
хаха, но и ju-то е прав :)
March 18th, 2010 at 13:48
жм
predstavjam si go maniaxa kak obikalja s edna lopata i kato nameri podhodjashtoto mjasto s po-skoroshna data, kopa, vadi, pra’i k’voto pra’i i ne zakopva obratno, che go murzi i mu se spi… }:]
March 18th, 2010 at 13:50
Този блог на какви ключови думи излиза най-често? :)
March 18th, 2010 at 14:07
Ако са религиозни/суеверни хората с които си говорил е нормално да не искат да правят секс на гробище по очевидни причини.
Почитта и преклонението пред мъртвите понякога ни карат да мислим, че оскверняваме паметта им с подобни действия – познавам хора, които се колебаят дали да правят секс дните след като са били на погребение. Което казва че за хората секса още е нещо… нечисто. Което пък е тъжно.
Аз съм правил секс часове след като погребах приятел за да се поуспокоя, подейства ми освежаващо, изкарах си мъката, а девойката беше щастлива (тя не познаваше пича и не присъстваше на погребението).
Аз не виждам нищо нередно в цялата история – ако гробището не ви се струва като зловещо, кофти място (както е при повечето хора, дори нерелигиозните и несуеверните заради културата ни) – чукайте си се на воля, няма лошо. :-)
March 18th, 2010 at 14:38
Подкрепям мнението на Лъчо.
И мен не ме бърка, стига девойката да е мърда и да иска, не виждам проблем.
March 18th, 2010 at 14:41
Малко typo в предния коментар. Исках да кажа “да мърда”.
March 18th, 2010 at 15:41
Хм, на мен гробищата ми носят тъжни и гадни спомени. Определено там не ми е до секс. По-скоро гледам да избягам колкото се може по-бързо. Някак си… “луната, звездите, гроба на дядо ти”… Има нещо излишно сред тях и нямам предвид “луната” ;)
March 18th, 2010 at 16:00
“луната, звездите, гроба на дядо ти” i edin maniax, kojto e razkopal groba na baba ti i pravi razni neprilichni neshta s trupa…
March 18th, 2010 at 16:04
Да, сигурно аз трябва да взема лопатата, да му отсека главата и да се възползвам от него докато е още топъл :) Познах ли?
March 18th, 2010 at 16:38
жм
i tova mozhe da stane }:D
March 18th, 2010 at 17:39
василе ,да очакваме ли твоето home grave video ?
мен лично гробищата не ме изпълват с мерак
March 19th, 2010 at 09:50
Страхотна идея, не се бях сещал на това място да правя секс. Определено трябва да се пробва.
Поздравления!
March 19th, 2010 at 13:39
в интерес на истината, направи си семейно гробище и се еби там колкото искаш. :) чупи там чиито искаш табута. да спазваш елементарно приличие на гробищата не е табу, а уважение към предците.ако само те мерна около гроба, в който са баща ми, баба ми и дядо ми, ще ми е много трудно да ти се възхищавам – на теб и на това, с което се чукате.
еди.
ПС всяко нещо си има граници, и да ги газиш НЕ трябва да е самоцел.
March 19th, 2010 at 13:40
всъщност, да ти го кажа директно – ако видя някой около същият гроб, ще го спукам от бой.
March 19th, 2010 at 13:53
@еди, аз си уважавам предците, не остатъците от труповете им, може би за това ми е трудно да схвана проблема. На мен не ми беше самоцел да газя някакви граници, като го правех, на мен ми е странно къде са тия граници, за това пиша по въпроса.
March 19th, 2010 at 17:04
Няма проблем, чукай си където искаш. Ако я закъсаш за място, имам и познати в моргата.
March 19th, 2010 at 20:02
Аз не виждам проблем.
March 19th, 2010 at 22:52
Мястото е винаги тук :)
March 20th, 2010 at 11:09
Еди, ти си като кон с капаци. Говориш някакви пълни глупости. Неуважение е да се изпикаеш на българското знам, а не да правиш секс!
March 21st, 2010 at 14:50
Аз викам да имплементираме моята и твоята идея на едно. На дърво в гробищата – така няма да газим никакви граници, защото ще сме във въздуха. А Еди, понеже го е страх от високото няма да може да ни пречи :-D
March 23rd, 2010 at 13:49
Мен ако питате (не че го правитде, ама все пак … ) би слевало на всички ви да е известно, защо не е удачно и къде точно е проблема при секса на подобно място … или в църква, да речем ;-) И двете (конкретно, убеден съм, че и за други ще се сетите …) са символ и олицетворяват определени неща … Нямам особено намерение да изброявам какви точно. Всеки би следвало и сам да се досети. А онези, които “не могат”, не са непременно по-добри, разбрани, възвишени и осъзнати от другите, които “могат” (да се сетят). ;-) Така че, Steff, да имаш задръжки не означава непременно да си кон с капаци или закостенял пещерняк. В последно време дори става все по-валидно точно обратното – хората без такива да се превръщат в зомбирани флагмани на някаква измислена метросексуална революция.
Така че, предвид че уж сте все ентелегенти, да спорите с глуповати аргументи от сорта на “щом не пикаеш на еди-кое-си знаме, значи … ” (Какво, щом не се изхождам, значи мога да правя секс върху него ли ? Въпросът не е дали мога … Той никога не е бил дали може….), или “че щом някой при еди-какви-си обстоятелства не желае да прави секс, значи го намира за нечисто нещо” (откога въздържанието стана символ на нечистотията ?! Откога разгула стана висша цел в живота ?! Ще ми кажете, че вие не това сте имали предвид. Да, ама щом опряхте да правите секс на гробищата и най-вече да отричате и да се правите на треснати за крайно очевидни неща, то тезата ви по-скоро в тази посока клони, отколкото в другата.
Да подходим и от другата страна. Сексът, като нещо нужно, механично, разтоварващо и идилично. Ами, що тогава не правите секс с майките си ? С баба си ? Братовчедки сигуно имате ? Какво ? Гнусни възгласи ли дочувам ? Що така ? Това е просто секс! И на двама ви ще ви олекне и ще се почувствате по-добре. Какво лошо има ? Защо трябва да се лишавате от така необходимата ви глътка въздух, заради разни клишета от миналото … Да взема да я затворя тази скоба, а ? -> ) , е крайно глуповато, клонящо към безкрайността. Освен ако не го правите чисто и просто да си начешете езиците или да оберете паяжините между пръстите си. :-)
Да подчертая, че с думите си не нападам никого лично. Просто подемам вашите си разсъждения, разкостеняци такива. ;-)
March 23rd, 2010 at 18:10
Pacifier, проблемът идва когато един човек се опитва да каже на друг човек кога/как/къде/с кого може и не може да прави секс. Ако ти и баба ти искате да правите секс – ок – това не е моя работа и не ми пречи. Да, намирам го за леко казано странно, но не бих се опитвал да ви спра (нищо лично, просто илюстрирам идеята си). Не бих се въздържал от секс на гробища само защото голяма част от хората го намират за обидно.
March 24th, 2010 at 13:16
@boris – виж сега, този проблем – когато някой на някого нещо казва, си го има откак свят светува. И не съм убеден, дали можеш да си представиш света без правила. Още по-малко съм убеден, че би искал да живееш в такъв свят. ;-) Но пък съм крайно убеден, че примерите, които ни заливат всекидневно – за свободия, “разкрепостеност” и “инакомислие”, доволно добре характеризират принципа “какво пък толкова”. В този ред на мисли, сигурно трябва да си във възторг от действителността, в която живееш. :-)
March 24th, 2010 at 15:32
@Pacifier, така ами – как смеят да мислят по друг начин и да правят неща, дето не пасват на твоите морални принципи. На какво прилича това.
March 25th, 2010 at 16:41
Vasil Kolev – моите ? Кога съм говорил за моите ? Къде съм ги споменал ? Всъщност, нямам мнение дали бих или не бих правил секс в гробища :-) Вероятно последното зависи къде и как. Все пак, “гробищата” е доста … широко понятие. ;-) Аз споря от друга гледна точка – дали и доколко трябва да има правила. Доколко всички клишета и не дотам клишета трябва да бъдат развенчавани и как. Защото, прощавай ако си не забелязал, ама въпроса излиза от рамките на гробищния ти парк. А ако все още не си достигнал до идеята, че наизустеното стадно свободомислието не води до нищо добро, то … :-) (или хайде, да не е съвсем нищо … макар според мен в крайна сметка точно така да се окаже)
March 25th, 2010 at 20:46
@Pacifier:
Намеси Църквата – небиваше. И защо да не може да се прави секс в църква. Ало, господине Исус не се е появил на този свят току-така. Все пак Мария (майка му) е заченала непочтенно. Така, че църквата не беше много подходящ пример.
Аз съм Българин и се срамувам да го потвърдя. Мога да си купя завивка с която да се завивам нощем и тя да е в бяло, зелено и червено. Може ли да правя секс в леглото си защото прилича на българското знаме?
March 26th, 2010 at 16:03
Steff – Кой Исус по-точно ? Според някой са били поне двама. А Майстора на Маргарита ако попитате, може и разтроение да получите(образно казано). Намесите ли и Църквата(като институция) съвсем отивате в блатото. Успех!
Две неща да отбележа – изложението ти не струва. Къде е паралелът ? Исус в църква ли е бил заченат ? Или местата, на които са зачевали исусовците на цървки ли са станали ? Да го не бъркате с бардака ? :D Още повече – онова зачатятие непорочно го водят, така че ти така да ме подхващаш не върви(все пак – църквата(като място) е доста тясно свързана най-вече с този “нематериален” аспект на нещата – аргумента ти е неправилно поставен, контекста пък съвсем …) .
Второто – аз прилично точно обясних на какъв принцип подхванах спора. Някак репликата ти е по-скоро в стил “развален грамофон”, отколкото реален опит за контрапункт.
March 26th, 2010 at 18:25
Абе ти така ли възпитаваш децата си – като им говориш, че има двама Исус или просто ги пращаш да четат Маргарита и след това им набиваш в главата, че не трябва да правят секс в църква и на гробищата. По начина ти на писане предполагам, че си мъж (жените не могат да говорят толкова умно и с толкова странни думи) затова те питам приятелката/жена ти правила ли е секс на гробищата?
“Изложението ми не струва” – добре, я да видим сега: мЯстото където е бил заченат исус със сигурност не е станало на Църква, но кажи ми църквата какво е? Просто една сграда – в която някой е казал, че е свещена – ама така ли е или не е може да каже само този който е заченал Исус.
За гробището – мога да ти кажа (и съм 99% сигурен) че там където живееш ти сега преди хиляди години е умрял някого. Това означава, че правиш секс върху гроб. Ле-ле как можа? Разочарован съм от теб, сериозно!